Menu

Nieuwe naam!

Vanaf 1 januari 2025 gaan we verder onder de naam V&DW – Interim in Finance. Een andere naam en logo, maar dezelfde kwaliteit en dienstverlening die jullie van ons gewend zijn.


Deel dit bericht op:

Recente berichten

V&DW naar Dublin!
Afgelopen weekend zijn we met ons team naar Dublin geweest en wat hebben we genoten. Fantastisch weer, leuke activiteiten en bovenal een geweldig team met stuk voor stuk mooie mensen. We hebben weer mooie herinneringen gemaakt en zijn weer vol goede energie aan het werk!
Lees verder
Nieuwe collega
Wij stellen graag onze nieuwe collega Jur van der Horst aan jullie voor. Vanaf 1 mei is hij bij ons in dienst. Na een aantal jaren te hebben gewerkt in de accountancy, zet hij graag zijn vervolgstappen in het bedrijfsleven. Vanuit zijn accountancy-tijd is hij gewend te werken in veel verschillende branches en voor verschillende klanten. Als persoon is hij vriendelijk, een harde werker en heeft hij goede humor.
Lees verder
V&DW Beweegt 2025
Afgelopen week hebben we met ongeveer 120 mensen bijna 10 miljoen stappen gezet. Door het zetten van deze stappen hebben we een mooie bijdrage kunnen doen aan De Luisterlijn en Tearfund Nederland. We kijken terug geslaagde en bijzondere week met elkaar. Iedereen wandelde op zijn of haar eigen plek en op ieders eigen moment. Door de gedeelde foto's kregen we een kijkje in al deze plekken in binnen- en zelfs buitenland. Dank aan alle deelnemers voor het delen en voor de vele stappen, mooi om zo van betekenis te zijn voor anderen!
Lees verder
Nieuwe collega
Vandaag is Rorick bij ons in dienst gekomen en direct begonnen met zijn eerste opdracht. Naast het afronden van zijn Master kan hij op deze manier al mooi werkervaring op doen, welke hij aansluitend kan gebruiken in ons Traineeship. Wij wensen je een mooie tijd bij V&DW!
Lees verder
Onze V&DW Academy
In de afgelopen periode zijn wij samen met Jan van de Kieft druk bezig geweest met het opzetten van onze eigen V&DW-Academy. Hiermee kunnen we onze collega's door middel van kennis-trainingen en intervisies nog beter ontwikkelen en laten uitblinken bij hun opdrachtgevers!
Lees verder
Nieuwe naam!
Vanaf 1 januari 2025 gaan we verder onder de naam V&DW – Interim in Finance. Een andere naam en logo, maar dezelfde kwaliteit en dienstverlening die jullie van ons gewend zijn.
Lees verder
Eindejaarsborrel en kerstdiner
We kijken terug op een mooie en drukke decembermaand. We mochten veel mensen ontmoeten tijdens onze eindejaarsborrel. Ook kijken we terug op een gezellig kerstdiner met onze collega's.
Lees verder
Training Fraudeonderzoek & teamuitje Nox-room
Vrijdag 15 november hebben wij een mooie middag en avond met onze collega's gehad. Na een leerzame en inspirerende middag onder leiding van Theo Quaijtaal en Dennis Jordan van B3TER over fraude en fraudeonderzoek, hebben we een hapje gegeten met elkaar en een leuk teamuitje gehad!
Lees verder
Handen uit de Mouwendag!
Zaterdag 21 september was onze jaarlijkse Handen-uit-de-Mouwendag. Dit jaar zijn we met ca. 20 mensen aan de slag gegaan bij Manege Zonder Drempels. Onwijs mooi om een kijkje in hun keuken te krijgen en met elkaar veel werk te verzetten in hun aankomende proef-, pluk-, en beleeftuin. Hun dagelijkse doel is om de kwaliteit van leven voor mensen met een meervoudige beperking te verhogen, heel mooi dat wij voor en bij hen 'Van Betekenis' mochten zijn.
Lees verder
Nieuwe collega
Maandag 2 september is Martijn bij ons in dienst gekomen als Business Manager. Wij zijn erg blij met zijn komst en kijken er naar uit om samen met hem van betekenis te zijn voor ons netwerk! Met zijn drive, humor en frisse energie gaat hij een mooie toevoeging zijn voor onze organisatie. Mocht je hulp kunnen gebruiken in je zoektocht naar een opdracht of tijdelijke collega, neem dan gerust contact met Martijn op.
Lees verder
Nieuwe collega Fabian
Vanaf september komt Fabian ons team versterken als Finance Professional. Fabian heeft zijn WO opleiding Economie & Bedrijfseconomie afgerond en ook bijna zijn Master in Corporate Finance & Control. Fabian heeft al ervaring mogen opdoen middels bestuursfuncties en stages. Welkom en heel veel (werk)plezier gewenst!
Lees verder
Velten&DeWith 12,5 jaar onderweg!
Op 1 januari 2012 zijn Cor & Dianne, beide vanuit hun eigen interimbureau, gestart met Velten&DeWith. Op dit moment, 12,5 jaar later, is onze organisatie gegroeid tot wat het nu is: 16 collega's en heel veel zzp'ers die dagelijks onze opdrachtgevers blij maken met hun inzet en betrokkenheid. Mooi om dit inmiddels met Arjan als mede-ondernemer te mogen doen. Wij zijn graag nog heel lang van betekenis voor ons mooie en warme netwerk!
Lees verder
Velten&DeWith naar Krakau!
Van 7-9 juni hebben we met elkaar een mooie en bijzondere reis naar Polen gemaakt. We hebben onder andere het indrukwekkende Auschwitz en Birkenau bezocht. Daarnaast stond een fietstocht door Krakau en een bezoek aan de Wieliczka-zoutmijn op het programma. Mooi om dit samen als team beleefd te hebben.
Lees verder
Vliegende start van je loopbaan?
De komende weken zit je misschien wel in de meest spannende tijd van jouw studie: het afstuderen. Fijn als dit straks klaar is en je het werkveld in kunt. Ben jij nog zoekende in wat je wil? Zou jij graag samen willen ontdekken waar jouw talenten liggen en binnen welke omgevingen deze het beste tot uiting komen? Wij komen graag met je in contact!
Lees verder
De zon schijnt!
De lente lijkt écht aangebroken en de zon breekt door. Ook qua business blijft de zon schijnen. We zijn blij dat we ook in de afgelopen tijd weer veel van betekenis konden zijn voor onze opdrachtgevers, zzp-ers en collega's door het invullen van een mooi aantal aanvragen. Daarnaast zijn we bezig met diverse aanvragen. Neem voor meer informatie over onze opdrachten of dienstverlening contact op met Cor, Dianne of Arjan!
Lees verder
Opleiding Governance Essentials
Afgelopen week heeft Cor de opleiding Governance Essentials afgerond bij de Nederlandse Vereniging voor Commissarissen en Directeuren - NCD. Een prachtig programma met veel praktijk voorbeelden van inspirerende docenten. Cor heeft veel geleerd en mooie contacten gemaakt.
Lees verder
Velten & De With Beweegt
Onze Velten&DeWith Beweegt week zit er weer op! In de afgelopen week hebben we met iets meer dan 90 mensen ongeveer 7,4 miljoen stappen gezet voor Het Vergeten Kind. Dit heeft, in combinatie met een aantal giften, geresulteerd in meer dan 80 Heppie Boxen voor kinderen en gezinnen die dit goed kunnen gebruiken. Onwijs mooi om op deze manier met elkaar Van Betekenis te zijn voor de ander!
Lees verder
Cor 60 jaar!
Maandag 5 febrari is onze wel gewaardeerde collega Cor 60 geworden! Vanochtend is hij al vroeg thuis opgehaald door Dianne en Arjan om vervolgens zijn eigen taart te bakken en een dagdeel mee te lopen bij Robert van Woerekom en zijn ambachtswinkel Patisserie van Woerekom. Cor, nogmaals gefeliciteerd en op naar nog vele jaren in goede gezondheid!
Lees verder
Trees for All
Sinds begin dit jaar werken wij samen met Trees for All. Vanuit onze visie-avond en projectgroep 'Maatschappelijk verantwoord ondernemen' kwam de behoefte naar voren om (nog) meer van betekenis te zijn voor onze omgeving. Door deze samenwerking zal er per 250 uur dat een collega of ZZP-er voor een opdrachtgever aan het werk is een boom geplant worden. Wij hopen dat er aankomend jaar maar veel bomen geplant mogen worden 🙂
Lees verder
Kandidaten Manager
Een kleine maand geleden hebben wij onze vacature van Kandidaten Manager gedeeld via LinkedIn. Hieruit is helaas nog geen geschikte Kandidaten Manager naar voren gekomen. Heb jij tijdens de feestdagen en jaarwisseling ook terug- en vooruitgeblikt? En wil jij meer impact maken in jouw werk door jezelf te zijn? Graag komen we met je in contact! Lees meer via: https://lnkd.in/eADcKjVp
Lees verder
Laad meer

Op zoek naar die gouden financial in jouw team?

Een shout out naar onze opdrachtgevers:

Samen met ons vind jij als zzp’er passende opdrachten in finance & control

Zo willen we van betekenis zijn

Samen optrekken

Je kunt rekenen op goede samenwerking met onze professionals. We houden regelmatig contact. Omdat we weten wat er speelt, helpen we je écht verder. Of je nu als interimmer aan de slag wilt of een finance professional zoekt. Voor ons is goed samenwerken ook gewoon leuk!

Passende opdrachten

Als zzp’er krijg je opdrachten die bij je passen. Je kunt je expertise laten zien, je zet blijvend resultaat neer en je bent écht van betekenis. Dit is mogelijk dankzij ons brede netwerk van opdrachtgevers in diverse sectoren, verspreid over heel Nederland.

De juiste professional

Samen zoeken we zorgvuldig naar een juiste verbinding tussen interimmer en opdrachtgever. We kijken zorgvuldig naar kennis, ervaring en de persoonlijke klik. We communiceren duidelijk en eerlijk en houden van oprechte aandacht.

Tevreden professionals en opdrachtgevers

Oprechte aandacht, interesse en kwaliteit. Dát is wat je van ons kunt verwachten. We gaan altijd in gesprek met kandidaten. Ook na plaatsing houden we contact, zo weten we wat er gebeurt, kunnen we meedenken en indien nodig meehelpen. Dat zorgt voor tevreden professionals en opdrachtgevers. Dat geloven we niet alleen, het is ook onze ervaring.
×
Binnenkort beschikbare collega's Beschikbaarheid 4